مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-05سياسي

آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از پس فردا در کل استانهای کشور


دبیر ستاد انتخابات استان یزد ازآغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از 16 مردادماه خبر داد و گفت: کسانی که قصد نامزدی در انتخابات را دارند باید الزاما مرحله پیش ثبت نام را انجام دهند تا در مرحله بعد ثبت نام قطعی از آنان انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سعید رستگاری صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به آغاز فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی از 15 مردادماه با دستور وزیر کشور، اظهار کرد: ستاد انتخابات استان از ماه های قبل شکل گرفت و جلسات متعددی بمنظور هماهنگی های لازم برگزار شده است.

وی افزود: وزارت کشور علاوه بر وظیفه ذاتی خود در برگزاری انتخابات، تلاش خواهد کرد تا به سهم خود زمینه افزایش مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کند به همین منظور برای اولین بار ذیل ستاد انتخابات، کمیته سیاسی تشکیل تا زمینه افزایش مشارکت را با استفاده از ظرفیت همه نهادها، گروه ها، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد فراهم آورد.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز فرایند انتخابات از 15 مردادماه، گفت: : زمان پیش ثبت نام انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و در واقع داوطلبان نمایندگی مجلس مرحله اول ثبت نام را بصورت غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از پس فردا در کل استانهای کشور

آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس از پس فردا در کل استانهای کشور