مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:012023-08-05سياسي

آخرین اقدامات دولت برای تسهیل سفر اربعین 1402


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دولت سیزدهم در آستانه اربعین حسینی، تلاش و فعالیت گسترده ای را با هدف تسهیل سفر زائران کربلای معلی در پیش گرفته است و در این راستا احمد وحیدی وزیر کشور به همراه رییس ستاد اربعین و شماری از مسئولان وزارت کشور روز دوشنبه 9 مرداد ماه 1402، از 4 مرز زمینی مشترک با کشور عراق در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان  بازدید به عمل آورد.

وحیدی همچنین بعدازظهر روز جمعه 13 مرداد با حضور در مرز تمرچین پیرانشهر واقع در استان آذربایجان غربی، وضعیت این مرز را مورد بررسی قرار داد.

روز دوشنبه هفته گذشته البته این پیگری ها با حضور عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق و همراهان او انجام گرفت؛ نشست، گفتگو و کنفرانس خبری مشترک با همتای عراقی پیرامون آخرین وضعیت مرزهای زمینی دو کشور، بررسی فعالیت های در دست اقدام و پیگیری مطالبات از طرف عراقی از جمله آخرین اقدامات دولت برای تسهیل سفر اربعین سال جاری بود.

    استقبال وزیر کشور از همتای عراقی خود در مرز زمینی مهران نگاهی به آنچه در این سفرها پیگیری و مصوب شد نشان می دهد دو طرف با بررسی مشکلات و معضلات سفرهای سال گذشته زائران اربعین مصمم هستند تا اربعین 1402 برای زائران با مشکلات کمتری همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات دولت برای تسهیل سفر اربعین 1402

آخرین اقدامات دولت برای تسهیل سفر اربعین 1402