مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-22اقتصادي

توزیع بسته های حمایتی به ارزش 234 میلیارد تومان در اردبیل


رییس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: با رویکرد کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات و همدلی در ایام کرونا 234 میلیارد تومان بسته های معیشتی و بهداشتی در شهرها و روستاهای استان اردبیل توزیع شد.

- عباس نوظهور در گفت وگو با به ارزش 234 میلیارد تومان بسته های معیشتی و بهداشتی در شهرها و روستاهای استان اردبیل توزیع شد.

رییس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: 37 هزار بسته نیز در نوبت توزیع قرار دارد که امیدواریم در بین خانواده های نیازمند توزیع این بسته ها را شاهد باشیم.

سرهنگ نوظهور از تهیه جهیزیه و توزیع آن بین نوعروسان با خرید وسایل ایرانی خبر داد و افزود: 2 هزار و 200 سری جهیزیه در سال گذشته و 500 سری جهیزیه نیز امسال توزیع شده و یا در مرحله توزیع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 18 هزار دز واکسن احشام با همراهی دامپزشکی تزریق شده و سعی ما بر این است که 455 هزار دز واکسن دام سبک و سنگین را نیز با تلاش و همراهی 35 گروه جهادی در روستاها تزریق کنیم.

سرهنگ نوظهور به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته 85 میلیارد تومان برای 450 متقاضی پرداخت تسهیلات را شاهد بودیم که امسال این رقم به 135 میلیارد تومان برای یک هزار و 50 متقاضی پرداخت خواهد شد که عمدتاً از تبصره 18 خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی به ارزش 234 میلیارد تومان در اردبیل

توزیع بسته های حمایتی به ارزش 234 میلیارد تومان در اردبیل