مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 19:452023-08-12اجتماعي

رسانه ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند


شهردار سیاهکل با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش های مختلف گفت: رسانه ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند و نقش مهمی در توسعه شهری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمیل لاهوتی در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: ساماندهی نیروهای انسانی و امکانات زیرساختی در دستور مدیریت شهری سیاهکل قرار گرفت.

وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش های مختلف افزود: رسانه ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند و نقش مهمی در توسعه شهری دارند.

شهردار سیاهکل با اشاره به توانمندی ها و قابلیت های این شهر بیان کرد: سیاهکل دارای قابلیت های گردشگری فراوانی است که با بکارگیری آن می توان به رشد اقتصادی در این حوزه رسید.

لاهوتی با اشاره به همراهی و همدلی پارلمان شهری و مدیریت شهری اضافه کرد: پیشرفت و توسعه شهری از مسیر تعامل محوری و خرد جمعی می گذرد.

وی، مطالبه گری و نقد منصفانه را حق مسلم رسانه دانست و افزود: در کنار مطالبه گری و نقدهای منصفانه و بدور از حب و بغض می توان به توسعه رسید.

شهردار سیاهکل با بیان اینکه حکمرانی شهری با مشارکت مردم معنا پیدا می کند، گفت: مشارکت مردم در تمام زمینه ها منجر به موفقیت و دستاوردهای بزرگ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند

رسانه ها پیشران توسعه، عمران و آبادانی شهری هستند