مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-09اقتصادي

شهردار تبریز: در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا کوتاه نمی آییم


در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا ایستاده ایم و پس از این نیز خواهیم ایستاد و روحیه شخصی من این نیست که در مقابل چنین فشارهایی کوتاه بیایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار فارس در تبریز در خصوص وعده آسفالت معابر بالای 6 متر تبریز تا پایان تابستان اظهار داشت: آسفالت معابر و خیابان های تبریز یکی از پروژه های بزرگ شهری است که 120 هزار تن آسفالت ریزی تاکنون انجام شده و تلاش می کنیم این میزان را امسال به 300 هزار تن برسانیم و در این زمینه مشکلی از بابت تولید آسفالت نداریم.

وی مناطق محروم را اولویت اجرای پروژه های آسفالت ریزی اعلام کرد و افزود: برای نمونه در منطقه چهار بیش از 15 هزار تن آسفالت ریزی شده و تلاش داریم تا پایان شهریور این رویه به صورت هدفمند پیگیری شود و بر همین اساس روزانه بیش از هزار تن آسفالت ریزی صورت می گیرد و بالای 500 میلیارد تومان اعتبار برای امسال در زمینه آسفالت معابر سطح شهر در نظر گرفته شده است.

شهردار تبریز در خصوص انتخابات اخیر هیأت رییسه شورای شهر و برخی شایعات در خصوص تلاش برخی افراد برای ورود به بدنه شهرداری نیز گفت: تاکنون در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا ایستاده ایم و پس از این نیز خواهیم ایستاد و روحیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تبریز: در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا کوتاه نمی آییم

شهردار تبریز: در مقابل هر گونه فشاری برای انتصابات از طریق شورا کوتاه نمی آییم