مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-08سياسي

افزایش 43 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شرق استان تهران


فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران گفت: در حوزه قاچاق 43 درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق را نسبت به سال گذشته داشتیم که بیشتر این کشفیات نیازهای ضروری مردم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: ایام سوگواری امام حسین(ع) و یارانش را تسلیت عرض می کنم، در روز خبرنگار از اصحاب رسانه که همیشه و در همه حال در کنار فراجا بودند و پلیس را یاری کردند و همیشه در جامعه امید آفرینی می کنند تقدیر می کنم.

وی گفت: زحمات اصحاب رسانه را نباید نادیده گرفت، اصحاب رسانه اگر نباشند اقدامات و موفقیت ها دیده نمی شود این در امر زمانی میسر خواهد شد که اطلاع رسانی خوب و مطلوب انجام شود.

فرمانده فراجا ویژه شرق استان تهران افزود: پلیس برای اطلاع رسانی حوادث، هشدارهای ایمنی و پلیسی یا فرهنگ سازی مسائل و موارد ایمنی در همه لایه های سنی از پتانسیل اصحاب رسانه استفاده می کند و نقش اصحاب رسانه برای ایجاد ارتباط با لایه های مختلف مهم و حیاتی است و در مجموع می توان گفت اصحاب رسانه پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند.

القاصی مهر بیان داشت: پلیس به دنبال اطلاع رسانی دقیق و ایجاد خط خبری معتبر می باشد، که مردم و شهروندان را آگاه کنند قبل از اینکه رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 43 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شرق استان تهران

افزایش 43 درصدی کشفیات کالای قاچاق در شرق استان تهران