مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 07:552023-07-29سياسي

ساماندهی آبشوران کرمانشاه در 2 جبهه فعال است/ آماده واگذاری کار به شهرداری هستیم


پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران کرمانشاه اگرچه قدمت زیادی داد، اما از سال 1390 به شرکت آب منطقه ای واگذار شد و قرار بود با اختصاص 200 میلیارد تومان ظرف مدت چهار سال اجرایی شود.

- ساماندهی "آبشوران" کرمانشاه در 2 جبهه فعال است/ آماده واگذاری کار به شهرداری هستیم ایسنا/کرمانشاه پروژه ساماندهی رودخانه "آبشوران" کرمانشاه اگرچه قدمت زیادی داد، اما از سال 1390 به شرکت آب منطقه ای واگذار شد و قرار بود با اختصاص 200 میلیارد تومان ظرف مدت چهار سال اجرایی شود.

پروژه ای که آنقدر مهم بود که مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 1390 را نیز اخذ کرد، اما به دلیل تزریق قطره چکانی اعتبارات در همه 12 سال گذشته آنطور که باید پیش نرفت.

اگرچه بنا بود با اختصاص 200 میلیارد تومان طی چهار سال (هر سال 50 میلیارد تومان)، این پروژه سرانجام گیرد، اما اکنون حتی با گذشت 12 سال نیز هنوز 200 میلیارد تومان تخصیص برای این طرح لحاظ نشده و این اعتبارات محدود باعث شده هزینه مورد نیاز برای ساماندهی آبشوران چندین برابر شود که دیگر شاید تامین آن کار چندان ساده ای نباشد.

این رودخانه که از جنوب شهر کرمانشاه سرچشمه می گیرد و تقریبا در تمام طول شهر امتداد یافته و در نهایت به قره سو می ریزد، علاوه بر ساماندهی، نیازمند جداسازی فاضلاب نیز هست، زیرا اکنون به دلیل کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی آبشوران کرمانشاه در 2 جبهه فعال است/ آماده واگذاری کار به شهرداری هستیم

ساماندهی آبشوران کرمانشاه در 2 جبهه فعال است/ آماده واگذاری کار به شهرداری هستیم