مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-09اقتصادي

آغاز عملیات احداث 2500 واحد در لرستان/ بخشی از واحدها هفته دولت افتتاح می شوند


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در لرستان تاکنون 240 هکتار از اراضی برای ساخت مسکن ملی تامین شده که عملیات احداث 2500 واحد شروع و بخشی از واحدهای سایت 700 واحدی شهرستان خرم آباد در هفته دولت آماده افتتاح خواهند شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در لرستان تاکنون 240 هکتار از اراضی برای ساخت مسکن ملی تامین شده که عملیات احداث 2500 واحد شروع و بخشی از واحدهای سایت 700 واحدی شهرستان خرم آباد در هفته دولت آماده افتتاح خواهند شد.

دکتر ارسلان مالکی در جریان بازدید از طرح 700 واحدی نهضت ملی مسکن در لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کشور تاکنون نزدیک به 34 هزار هکتار زمین نهایی شده و در مدت چهار سال ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: بخشی از این واحدها در قالب خودمالک، مسکن روستایی، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و مسکن حمایتی در اراضی دولتی ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت یک میلیون و 200 هزار واحد مسکن به سازمان ملی و مسکن تکلیف شده که پیگیر تامین زمین این واحدها هستیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه به دلیل شرایط توپوگرافی و محاق شدن شهرهای لرستان در اراضی کشاورزی، تامین زمین برای طرح مسکن ملی به سختی در این استان اتفاق افتاده است، افزود: برای حل این مشکل پیگیر توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث 2500 واحد در لرستان/ بخشی از واحدها هفته دولت افتتاح می شوند

آغاز عملیات احداث 2500 واحد در لرستان/ بخشی از واحدها هفته دولت افتتاح می شوند