مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-23سياسي

بی قانونی در سازمان نظام روانشناسی کی به پایان می رسد؟


قرار است انتخابات قانونی و تحت نظر دولت در 27 مرداد برگزار شود، اما سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، سعی در منحرف کردن این انتخابات دارد.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به عنوان مهمترین مرجع رسیدگی به فعالیت های روانشناسان و مشاوران کشور و نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره  نقش محوری در حوزه فعالیت های روانشناسی دارد.

ریاست سازمان که مسؤولیت اجرای مصوبات شورای مرکزی و اداره همه امور سازمان و واحدهای تابعه را به عهده دارد یکی از اعضای شورای مرکزی با درجه تحصیلی دکتری خواهد بود که توسط شورای مرکزی برای مدت چهار سال انتخاب و با حکم ریاست جمهوری منصوب می شود.

بر اساس قانون، این انتخابات باید هر چهار سال یک بار برگزار شود که به دلایل متعددی اکنون این بازه زمانی به هفت سال رسیده؛ در حالی که چهارمین دوره این انتخابات در سال 95 برگزار شد و اکنون پس از سه سال از پایان دوره چهارم هنوز انتخابات این سازمان برگزار نشده است و حقوق اعضاء مربوطه نادیده گرفته شده است که در این رابطه گزارشاتی برای نهاد ریاست جمهوری ارسال شده است.

حرف و حدیث های زیادی در خصوص مدیریت فعلی این سازمان در طول فعالیت طولانی این دوره وجود داشته است اما بالاخره قرار است انتخابات پنجمین دوره سازمان نظام روانشناسی مشاوره بر اساس اعلام هیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی قانونی در سازمان نظام روانشناسی کی به پایان می رسد؟

بی قانونی در سازمان نظام روانشناسی کی به پایان می رسد؟