مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-16اقتصادي

احداث و روکش آسفالت 71 کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از احداث و روکش آسفالت 71 کیلومتر راه روستایی در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: 71 کیلومتر راه روستایی در استان از ابتدای سال تاکنون آسفالت شد.

وی گفت: در این مدت 28.

9 کیلومتر راه روستایی با هزار و 156 میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت شده است و هزار و 823 خانوار از راه آسفالته بهره مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی به برخورداری 10 روستا از راه آسفالته اشاره کرد و افزود: در شهرستان اسفراین محور روستاهای بانی در، به طول 2 و نیم کیلومتر و زنفت به طول 3 کیلومتر، در شهرستان بجنورد محور روستایی حاج عبدالوهاب (ایوب) به طول یک کیلومتر، در شهرستان گرمه محور روستایی اسلام آباد به طول یک و نیم کیلومتر از جمله محورهایی است که در این بازه زمانی از راه آسفالته برخوردار شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان جاجرم محورهای روستایی قره رباط و کلاته شور به طول 4 و نیم کیلومتر، در شهرستان راز و جرگلان محورهای روستایی گرکز و دویدوخ به طول 1.

7 کیلومتر، در شهرستان فاروج محور روستایی آق چشمه به طول 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و روکش آسفالت 71 کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی

احداث و روکش آسفالت 71 کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی