مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-16سياسي

خاطرات آزادگان برای انتقال به نسل آینده باید مستندسازی شود


در کشور ما برای اینکه بتوانیم خاطرات آزادگان را مستند کنیم تا نسل آینده و حاضر در جریان قرار بگیرند کمتر اقدام شد اما باید بدانند که افتخارات جمهوری اسلامی ایران در جهان به راحتی به دست نیامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود حسینی پور عصر امروز در دیدار با آزادگان که همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت، ضمن تبریک این روز به همه آزادگان مازندرانی، اظهار کرد: کسانی که با افتخار دوره صبر و مردانگی را طی کرده و در تاریک خانه های رژیم بعثی مقاومت مردم ایران را به نمایش گذاشتند، ستودنی است و این آزادگان برای نسل حاضر و آینده پیام های زیادی دارند.

وی افزود: ما بر خودمان دانستیم که از باب ابراز ارادت و کسب روحیه خدمت آزادگان برسیم، متاسفانه برخی از اطلاعات غلط در فضای مجازی مردم را به اشتباه می اندازد.

حسینی پور یادآور شد: آزاده ای که 10سال برای مردم و کشور در سخت ترین شرایط زندگی کرد، حداقل حقش این است که فرزندش صاحب کار شود اما فرزندان بیکار داشته و هیچ توقعی ندارد، اما تصور جامعه جور دیگری است و فکر می کنند که کسانی که در مسیر انقلاب ایثار کردند حال خوشی دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه البته مردم ما قدرشناس هستند، تصریح کرد: خواهشم این است که مردم در این ایام به پاس خدماتی که جانبازان عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات آزادگان برای انتقال به نسل آینده باید مستندسازی شود

خاطرات آزادگان برای انتقال به نسل آینده باید مستندسازی شود