مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-22ورزشي

عملکرد ذوب آهن امیدوارکننده است


یک کارشناس فوتبال پیش از دیدار ذوب آهن و پرسپولیس گفت:ذوب آهن با تکیه بر جوانی و دوندگی و کمی پختگی بدون شک می تواند نتیجه خوبی برابر پرسپولیس بگیرد.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال پیش از دیدار ذوب آهن و پرسپولیس گفت:ذوب آهن با تکیه بر جوانی و دوندگی و کمی پختگی بدون شک می تواند نتیجه خوبی برابر پرسپولیس بگیرد.

رسول کربکندی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته سوم لیگ فوتبال اظهار کرد: ذوب آهن در تقابل با سپاهان در شهرآورد اصفهان، علی رغم باخت عملکرد بسیار امیدوارکننده ای داشت و کادر فنی در این دیدار نشان داد که آنالیز بسیار خوبی از حریف دارد.

وی افزود: با توجه به برآیند بازی دربی اصفهان قطعاً در دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس شاهد یک بازی بسیار زیبا خواهیم بود.

بازیکن اسبق ذوب آهن یادآور شد: ذوبی ها در بازی قبل به جز دفاع پرتعداد و دو کوتاهی از جانب بازیکنان که منجر به یک پنالتی و یک گل شد، کارکرد اشتباهی نداشتند.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: جوانی و دوندگی دو نقطه قوت تیم ذوب آهن در مقابل پرسپولیس خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: بازیکنان جوان ذوب آهن باید بدانند که تیم پرسپولیس تیم بسیار باتجربه ای است و اگر در حین بازی به لحاظ نتیجه جلو بیفتد گل زدن به این تیم سخت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ذوب آهن امیدوارکننده است

عملکرد ذوب آهن امیدوارکننده است