مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-08بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی بزرگی پدیده سرپیچی نظامیان را پنهان می کند


ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه خودداری از افشای اطلاعات نیروهایش و به دلیل نگرانی از کاهش روحیه یگان های نظامی خود، جزییات مربوط به مخالفت نیروهای ذخیره ارتش با طرح اصلاحات قضایی را منتشر نکرده و بزرگی ابعاد این پدیده را پنهان می کند تا به این شکل از گسترش .

- ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه خودداری از افشای اطلاعات نیروهایش و به دلیل نگرانی از کاهش روحیه یگان های نظامی خود، جزییات مربوط به مخالفت نیروهای ذخیره ارتش با طرح اصلاحات قضایی را منتشر نکرده و بزرگی ابعاد این پدیده را پنهان می کند تا به این شکل از گسترش آن در سطح سیاسی جلوگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عرب48، روزنامه عبری زبان هاآرتص امروز (سه شنبه) نوشت، فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی سعی می کند ابعاد واقعی پدیده انصراف نیروهای ذخیره از حضور داوطلبانه در ماموریت ها در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی را پنهان کند و به همین دلیل بخش بزرگی از پیامدهای این بحران هنوز قابل رویت نیست.

هاآرتص نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا که نمی خواهد داده های اطلاعاتی را در اختیار دشمنان قرار دهد، می گوید هرگز تعداد نیروهای ذخیره ای که حضور داوطلبانه خود را در ارتش متوقف کردند، منتشر نخواهد کرد اما دلایل دیگری وجود دارد که اولین آنها نگرانی از آسیب دیدن روحیه یگان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی بزرگی پدیده سرپیچی نظامیان را پنهان می کند

ارتش رژیم صهیونیستی بزرگی پدیده سرپیچی نظامیان را پنهان می کند