مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-15پزشكي

هر ایرانی دارای کد ملی باید دارای پرونده سلامت باشد


هر ایرانی دارای کد ملی باید دارای پرونده سلامت باشد.

این پرونده شامل اطلاعات بهداشتی و پزشکی افراد است که به پزشک خانواده ارجاع داده شده و سپس در صورت شناسایی بیماری و نیاز به درمان با ارجاع به پزشک متخصص در این خصوص تصمیم گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) ضمن تسلیت به مردم ایران به ویژه شهروندان شیرازی، اظهار داشت: به محض اطلاع از این حادثه با دکتر حسینی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تماس گرفتم و مطلع شدم 8 نفر در این حادثه مصدوم شده و یک نفر به شهادت رسیده است.

وی در تشریح جزییات بیشتر در مورد مجروحان این حادثه افزود: از مجموع 8 نفر مجروح حادثه شاه چراغ 2 نفر زن و 6 نفر مرد بودند و یکی از خانم های مصدوم در این حادثه دچار حمله قلبی شده بود که همه مجروحان به سرعت به بیمارستان نزدیک حرم منتقل شده و تیم جراحی بلافاصله در صحنه حاضر شدند و توانستند اقدامات درمانی بموقعی ارائه دهند و سپس همه مجروحین در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار گرفتند.

 عین اللهی با اشاره به رایگان شدن خدمات درمانی برای سه دهک نخست جامعه، گفت: در دولت مردمی، پیش از این 5 دهک نخست جامعه تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفته بودند و از این پس علاوه بر بیمه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ایرانی دارای کد ملی باید دارای پرونده سلامت باشد

هر ایرانی دارای کد ملی باید دارای پرونده سلامت باشد