مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-21سياسي

همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند


فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند، تاکید کرد: رسانه ها در این امر نقش مهمی برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد طراقیه، ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: خبرنگاران در موضوع تبیین و انعکاس دستاوردها و موفقیت ها به خوبی قلم می زنند و وقایع را به تصویر می کشند.

وی با بیان اینکه ما اکنون وسط جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم که دشمن علیه ما به کار انداخته است، ابراز کرد: دشمنان برخی از اقدامات فراجا در حوزه جرائم خشن را نقض حقوق شهروندی می دانند و با استفاده از کلمات وقایع را به نحو دیگر نشان می دهند و در این بین خبرنگاران به درستی با این هجمه مقابله و نقش همکاران نیروی انتظامی را تبیین می کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان امیدآفرینی را یکی از رسالت های خبرنگاران دانست و گفت: اصحاب رسانه در عرصه بزرگ لکه کوچکی را می بینند که می توانند آن را برجسته یا با هنرمندی آن را کم اثر کنند.

سردار طراقیه تصریح کرد: دشمن در پی این است که اعتماد عمومی را بگیرد و اراده ها را تسخیر کند اما رسانه های ما به قدرت کلمات و ظرفیت تصاویر به خوبی آشنا هستند و کلمات و تصاویر قدرت تکثیر و انتقال دارند و می توانند موثر واقع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند

همه در تولید امنیت پایدار نقش فعال دارند