مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-28سياسي

ضرورت بررسی خطبه منا سیدالشهدا(ع) در مجامع علمی و کرسی های آزاداندیشی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواستار طرح و بررسی خطبه منا سیدالشهدا(ع) در مجامع علمی و کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها شد.

- ضرورت بررسی خطبه منا سیدالشهدا(ع) در مجامع علمی و کرسی های آزاداندیشی ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواستار طرح و بررسی خطبه منا سیدالشهدا(ع) در مجامع علمی و کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نمازجمعه عاشورای حسینی در سمنان با اشاره به فرازهای از خطبه منا امام حسین(ع) اظهار کرد: این خطبه امام که درس های عظیم و بزرگی برای خواص دارد باید در مجامع علمی و دانشگاهی و در کرسی های آزاداندیشی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی عملی شدن توصیه های امام حسین ( ع) در این خطبه را ضروری خواند و افزود: خطبه منا از درون مایه عمیقی برخوردار است که باید توصیه های آن دارد را عملی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان از عاشورای حسینی به عنوان یک واقعه بزرگ یاد کرد و گفت: عاشورا و قیام سیدالشهدا( ع) نه یک حادثه کوچک بلکه یک مکتب است.

وی با بیان اینکه مکتب امام حسین( ع) درس های فراوانی برای همگان دارد ادامه داد: باید درس های عمیق این مکتب را شناخت و برای جامعه تبیین و معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی خطبه منا سیدالشهدا(ع) در مجامع علمی و کرسی های آزاداندیشی

ضرورت بررسی خطبه منا سیدالشهدا(ع) در مجامع علمی و کرسی های آزاداندیشی