مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-19سياسي

ورود شهرداری سنندج به کودکان کار با اختصاص یک ساختمان


شهرداری خود را وظیفه مند در ورود به مسائل اجتماعی حوزه شهر و شهروندان می داند و با همین نگاه در خصوص ساماندهی کودکان کار نیز ورود کرده و ساختمانی را برای آنان اختصاص داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی شامگاه امروز در پنجمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار کرد: شهرداری و شورای در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی تمام قد ایستاده و در این حوزه از هرآنچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: با همین نگاه و با همراهی بسیار خوبی که در بین اعضای شورای شهر وجود دارد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی با محوریت مقابله با اعتیاد و مواد مخدر در سطح مرکز استان افتاده که نمونه موفق آن کمپ ماده 16 بود.

شهردار سنندج اضافه کرد: راه اندازی سامانه سرا به عنوان دیگر نیاز مهم در تکمیل حلقه مقابله با اعتیاد از دیگر موضوعاتی بود که شهرداری ورود کرد و اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان را به تجهیز این مکان اختصاص دادیم.

رشیدی با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات فرهنگی و فرهنگ سازی برای ورود خیرین و همچنین نقش آفرینی خانواده ها در موضوع پیشگیری و مبارزه با اعتیاد گفت: نباید ایجاد این ظرفیت ها به نوعی موجب بی تفاوتی خانواده ها نسبت به معتادین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شهرداری سنندج به کودکان کار با اختصاص یک ساختمان

ورود شهرداری سنندج به کودکان کار با اختصاص یک ساختمان