مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-19اقتصادي

اداره امور عشایری رفسنجان راه اندازی شد


فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود بالای 500 خانوار عشایر در شهرستان که بیش از 30 درصد گوشت قرمز را تأمین می کنند، از راه اندازی اداره امور عشایری این شهرستان و معرفی رییس آن خبر داد.

- حسین رضایی پیش از ظهر امروز 28 مرداد ماه در جلسه معرفی رییس اداره امور عشایر رفسنجان که با حضور مدیرکل امور عشایر شمال استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: این اداره در شهرستان نوپاست و با توجه به اینکه بیش از 500 خانوار در این شهرستان زندگی می کنند توجه به این قشر از ضروریات است.

وی با بیان این که عشایر رفسنجان بالای 30 درصد گوشت قرمز شهرستان را تولید و روانه بازار می کنند، افزود: شورای عشایری در سرچشمه رفسنجان تشکیل می شود تا نسبت به مسائل بهداشتی، آموزشی، جاده سازی، منابع ذخیره آب، تسطیح سازی مسیرهای عبوری و دیگر زیرساخت ها، اقدامات شایسته ای انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل امور عشایر شمال استان کرمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 80 درصد از مراتع استان به واسطه خشکسالی های چند سال اخیر از بین رفته، گفت: به این دلیل معیشت قشر عشایر هم به خطر افتاده که نیاز است مسئولان اهتمام ویژه نسبت به رفع مشکلات آنها داشته باشند و تسهیلات کم بهره را ارائه کنند تا این قشر از بحران عبور کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره امور عشایری رفسنجان راه اندازی شد

اداره امور عشایری رفسنجان راه اندازی شد