مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-16اقتصادي

بازار پته استان کرمان در دست زرندی ها/ تحقق اشتغالزایی در بخش صنایع دستی


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند گفت: تمام تعهدات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی این شهرستان طی 5 ماه ابتدایی سالجاری محقق شد.

- ایسنا/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند گفت: تمام تعهدات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی این شهرستان طی 5 ماه ابتدایی سالجاری محقق شد.

محمد اسلامی در این باره اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 175نفر در سامانه اشتغال ثبت نام کرده اند و در بخش های دیگر نیز به زودی این اتفاق رقم می خورد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان زرند با اشاره به اینکه صنایع دستی بهترین راه برای اشتغالزایی است افزود: کمترین میزان سرمایه گذاری، حداقل زمان برای رسیدن به تولید، حمایت دولت و بخش خصوصی از صنعتگران می تواند دلیلی بر این ادعا باشد.

او از اشغال 95 درصدی بانوان در بخش صنایع دستی شهرستان زرند خبر داد و گفت: بیش از 3500 نفر از بانوان این شهرستان در بخش صنایع دستی فعالیت دارند که در کنار انجام امور زندگی، به کسب درآمد هم می پردازند.

اسلامی ادامه داد: هم اکنون شهرستان زرند در برخی از رشته ها مانند پته دوزی دارای بیشترین تعداد صنعتگر است و بخش عمده ای از بازار پته استان را نیز در دست دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار پته استان کرمان در دست زرندی ها/ تحقق اشتغالزایی در بخش صنایع دستی

بازار پته استان کرمان در دست زرندی ها/ تحقق اشتغالزایی در بخش صنایع دستی