مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-29سياسي

لزوم حفظ منابع طبیعی و انفال عمومی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران بر لزوم حفظ منابع طبیعی و انفال عمومی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مردمی و دولتی در این راه استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح شنبه در چهارمین نشست شورای قضایی استان با تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، هدایت گری را از مهمترین ویژگی های ائمه اطهار (ع) برشمرد و افزود: در قرآن کریم این ویژگی مورد توجه قرار گرفته است، ائمه اطهار (ع) همچون ستارگان روشنگری کرده و مسیر درست را به رهروانشان نشان می دهند.

رییس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: حضرت امام حسین (ع) نیز، پیش از واقعه عاشورا تا زمان شهادتشان، سعی بلیغ در نشان دادن راه درست و روشنگری نسبت به راه انحرافی داشتند؛ عده ای پذیرا شدند و در مسیر درست قرارگرفتند و عده کثیری نیز در مسیر نادرست ماندند.

حجت الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: پذیرش امام با جانِ دل، انسان را در مسیر صحیح قرار داده و به ساحل نجات رهنمون می سازد.

رییس شورای قضایی استان مازندران تاکید کرد: پذیرش ولایت امامِ به معنی واقعی کلمه، انسان را در پوششی امن قرار داده و از حوادث ناگوار مصون می دارد.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به حدیث ثقلین، هتک حرمت به قرآن کریم در برخی کشورها را محکوم و تصریح کرد: باید قدر دو امانت بجا مانده از رسول گرامی اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ منابع طبیعی و انفال عمومی در مازندران

لزوم حفظ منابع طبیعی و انفال عمومی در مازندران