مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-01اقتصادي

کمک 130 میلیارد تومانی بنیاد علوی به چهارمحال و بختیاری


در سال گذشته 130 میلیارد تومان برای کمک از سود شرکت های ذی ربط بنیاد علوی به استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، وحید خاوه ای صبح امروز در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندسازی محرومان، کمک به پیشرفت و آبادانی منطقه، توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی، توجه به اشتغال و درآمدزایی و در کل ترقی منطقه از اهداف بنیاد علوی است.

مدیرعامل بنیاد علوی افزود: فعالیت های بنیاد با همت گروه های مردمی انجام می شود و تلاش می شود از ظرفیت های محلی برای پیشبرد اهداف استفاده شود تا نتایج کار به بهترین نحو باشد.

وی با درخواست از مسئولان برای تعیین منطقه جدیدی که بنیاد علوی فعالیت خود را آغاز کند، بیان کرد: بنیاد علوی از سال 99 برای رفع محرومیت وارد منطقه میانکوه شد و تا پایان سال پروژه های عمرانی که آغاز شده بود به پایان می رسد اما همچنان مسائل فرهنگی در این منطقه مورد توجه است.

خاوه ای تصریح کرد: در سال گذشته 130 میلیارد تومان برای کمک از سود شرکت های ذی ربط به استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: از جمله فعالیت های بنیاد علوی در استان، احداث واحد مسکونی برای نیازمندان است که از یک هزار و 200 واحد مسکونی هدف گذاری شده تاکنون 650 واحد تکمیل و تحویل مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 130 میلیارد تومانی بنیاد علوی به چهارمحال و بختیاری

کمک 130 میلیارد تومانی بنیاد علوی به چهارمحال و بختیاری