مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-12دانش

رییس سازمان امور دانشجویان از خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از خوابگاه ها و پروژه های نیمه تمام دانشگاه بوعلی سینا همدان اظهار کرد: - رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: با توجه به سرعت و پیشرفت تکنوژی و ارتقای جایگاه علم در دنیا، تنها دانشگاه های چابک قادر هستند در توسعه پایدار حضوری فعال و اثربخش داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از خوابگاه ها و پروژه های نیمه تمام دانشگاه بوعلی سینا همدان اظهار کرد: با توجه به سرعت و پیشرفت تکنوژی و ارتقای جایگاه علم در دنیا، تنها دانشگاه های چابک قادر هستند در توسعه پایدار حضوری فعال و اثربخش داشته باشند.

داداش پور گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از نظر کمی رشد و توسعه داشته اند، اما از نظر کیفی رشد آن ها متوازن با رشد کمی نبوده است؛ بنابراین توجه به ارتقای کیفی همزمان با رشد کمی باید در صدر اولویت های دانشگاه ها واقع شود.

رییس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه دانشگاه ها باید به سمت دانشگاه چابک حرکت کنند افزود: دانشگاه چابک با توجه به اینکه از ساختاری منعطف برای پاسخگویی به نیاز های جدید علمی و فرهنگی و اجتماعی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان امور دانشجویان از خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا بازدید کرد

رییس سازمان امور دانشجویان از خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا بازدید کرد