مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-08ورزشي

معاون راهبردی قوه قضاییه: نقش زندان در تحقق سند تحول قضایی دیده شده است


معاون راهبردی قوه قضاییه که در قالب هیأت همراه رییس قوه قضاییه، به فارس سفر کرده است، با حضور در زندان مرکزی شیراز با همراهی مدیر کل زندان های استان، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در این بازدید که بمدت 4 ساعت به طول انجامید، صاحبکار خراسانی ضمن حضور در اندرزگاه های مختلف از نزدیک با زندانیان به گفتگو پرداخت و وضعیت نگهداری و ارائه برنامه های اصلاحی و تربیتی  به آنان را بصورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

   وی همچنین در مراکز حرفه آموزی  و اشتغال مولد زندانیان نیز حضور یافت و روند اجرای روند آموزش ، توانمندسازی زندانیان و  فرامودن فرصت اشتغال مولد ضمن حبس آنان را بررسی و با توضیحات  مدیر کل زندان های فارس در جریان برنامه های این اولویت قوه قضاییه قرار گرفت.

  بازدید از مجموعه های خدماتی، درمانی ، فرهنگی،مشاوره، ورزشی، آموزشی ،هنری و آشنایی با  روند کار این واحدها و  بازپروری زندانیان از دیگر برنامه های وی در این بازدید 4 ساعته بود.

  در خاتمه بازدید، معاون راهبردی قوه قضاییه با حضور مرکز خبر و رسانه اداره کل زندان های فارس و استودیو سیمای عادل آباد، در گفتگوی 20 دقیقه ای خبری، ضمن تشریح اهداف سفر رییس قوه قضاییه به فارس، به بیان رسالت معاونت راهبردی در حوزه تحول و تعالی نظام قضایی پرداخت و گفت: مهم ترین رسالت این مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون راهبردی قوه قضاییه: نقش زندان در تحقق سند تحول قضایی دیده شده است

معاون راهبردی قوه قضاییه: نقش زندان در تحقق سند تحول قضایی دیده شده است