مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 01:452023-08-15سياسي

پیکر سیدحسین عرب در منزلگاه ابدی آرام گرفت


مراسم تشییع و تدفین پیکر پیرغلام سیدالشهدا(ع) سیدحسین کردبچه کرمانشاه (مشهور به عرب) عصر امروز سه شنبه 24 مردادماه از مسجد گیاهی تجریش به سمت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار شد.

- مراسم تشییع و تدفین پیکر پیرغلام سیدالشهدا(ع) سیدحسین کردبچه کرمانشاه (مشهور به عرب) عصر امروز سه شنبه 24 مردادماه از مسجد گیاهی تجریش به سمت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم در مسجد گیاهی تجریش جمعی از پیرغلامان و مداحان همچون مهدی آصفی، سیدامیر جوزی، حنیف طاهری، مداحی کردند.

در بخش بعدی این مراسم محمد بازوبند پیرغلام سیدالشهدا گفت که رسم داریم در مراسم تشییع مداحان و پیرغلامان و نوکران سیدالشهدا(ع) زیارت عاشورا می خوانیم که بناست در امامزاده صالح(ع) خوانده شود، همچنین رسم بعدی ما خواندن قطعه شیعتی است.

به پیشنهاد او این قطعه با نوای جمعی از پیرغلامان و مداحان خوانده شد.

در بخش دیگری از این مراسم منصور ارضی پس از خواندن قطعه شیعتی اظهار کرد: امروز احترامی که به این پیرغلام گذاشتید، عالی بود.

این گروه سرود پیرغلامان را حضرت سکینه(س) انتخاب کرد تا این قطعه شیعتی را که وصیت حضرت سکینه (س) به دوستداران سیدالشهداست، بخوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر سیدحسین عرب در منزلگاه ابدی آرام گرفت

پیکر سیدحسین عرب در منزلگاه ابدی آرام گرفت