مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-06سياسي

استفاده از اختیار دادستان ها برای تامین آزادی های مشروع


از همه اختیارات دادستان های کل سراسر کشور جهت تأمین آزادی های مشروع جامعه استفاده خواهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در مراسم معارفه خود به عنوان دادستان کل کشور طی سخنانی ضمن اشاره به ارتقا سطح قانون مداری در کشور، گفت: التزام به قانون برای همگان یک ضرورت است و نقض قانون از سوی هیچ فردی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه احیا برخی از مصادیق حقوق عامه، همچون حقوق فضای مجازی، محیط زیست، منابع طبیعی، اراضی ملی و هوای پاک، در اولویت اقدامات دادستانی کل کشور قرار دارد، تصریح کرد: بالا بردن کیفیت اقدامات ضابطان و بهبود عملکرد آنها، در زمره برنامه های پیش روی دادستانی کل کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد همچنین بر آمادگی دادستانی کل کشور جهت کمک و مساعدت به دولت در همه امور و شئون به ویژه حمایت از اشتغال و تولید در سطح کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد گفت: قانون یک معروف مهم است و ارتقا قانون مداری در کشور به سرعت در حال شکل گرفتن و توسعه یافتن است؛ التزام به قانون برای همه یک ضرورت است و نقص قانون از سوی هیچ کس پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه احیای برخی از مصادیق حقوق عامه باید در اولویت قرار گیرد، گفت: حقوق فضای مجازی که به نظر بنده اکنون به یک حق عمومی تبدیل شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از اختیار دادستان ها برای تامین آزادی های مشروع

استفاده از اختیار دادستان ها برای تامین آزادی های مشروع