مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 21:052023-08-01سياسي

جمع آوری داروهای مازاد منازل برای خدمت رسانی در مراسم اربعین


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از برگزاری پویش مرهم زائر خبر داد و گفت: داروهای مازاد منازل برای خدمت رسانی در مراسم اربعین جمع آوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین فتحی عصر سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد اربعین استان تهران با اشاره به پویش مرهم زائر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر، پویش مرهم زائر را در سراسر کشور برای جمع آوری داروهای مازاد منازل اجرا می کند تا از این داروها در مراسم اربعین و جاهایی که کمبود دارو داریم، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این طرح مردم می توانند داروهای مازاد را به پایگاه های هلال احمر در سراسر کشور و در استان تهران به مجموعه های هلال احمر، پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال احمر تحویل دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد: در حال تفکیک داروها هستیم تا داروهای تاریخ انقضا گذشته را کنار بگذاریم، چراکه داروها باید 6 ماه تاریخ انقضا داشته باشد تا امکان استفاده فراهم شود.

فتحی سپس گفت: داروهای در چند گروه تقسیم شده و به شهروندان تاکید شده تا داروهای یخچالی و شربت را برای تحویل نیاورند و داروهای پلمب شده بهتر است.

وی در ادامه عنوان داشت: برای شرکت ها، داروخانه ها و مراکز تولید دارو این امکان فراهم شده تا در این طرح ما را یاری کنند و بهترین خدمات را برای زائرین اربعین ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری داروهای مازاد منازل برای خدمت رسانی در مراسم اربعین

جمع آوری داروهای مازاد منازل برای خدمت رسانی در مراسم اربعین