مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-31بين الملل

تمهیدات لازم برای تردد آسان زائران اربعین اندیشیده شده است


وزرای کشور ایران و عراق در نشستی مشترک در مهران از تمهیدات اندیشیده شده از قبیل تامین آب، ایجاد سایبان و افزایش گیت ها برای تردد زائران در ایام اربعین گفتند.

- ایسنا/ایلام وزرای کشور ایران و عراق در نشستی مشترک در مهران از تمهیدات اندیشیده شده از قبیل تامین آب، ایجاد سایبان و افزایش گیت ها برای تردد زائران در ایام اربعین گفتند.

عبدالامیر الشمری ، وزیر کشور عراق در نشست مشترک وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق در شهر مهران با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در توسعه زیرساخت های اربعین در ایران و عراق اظهار کرد: برادران ما در استان ایلام و استاندار ایلام و استاندار واسط اقدامات ارزشمندی در جهت توسعه زیرساخت های پایانه ها انجام داده اند.

وزیر کشور عراق افزود: بیش از 120 گیت اضطراری برای تردد زوار در روزهای پر تردد در پایانه زرباطیه پیش بینی شده است تا تردد زوار تسهیل یابد.

عبدالامیر الشمری از تکمیل سالن ها و سایبان های مستقر در پایانه مرزی زرباطیه تا دو هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این 200 دستگاه اتوبوس از حمل و نقل عمومی برای جابجایی زوار پیش بینی شده است.

وی با تأکید بر تأمین تانکرهای حاوی آب شرب، ماشین های امدادی و استمرار قرارگاه مشترک اربعین دو کشور بیان کرد: با تعامل خوب استانداران دو استان ایلام و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای تردد آسان زائران اربعین اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای تردد آسان زائران اربعین اندیشیده شده است