مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-29سياسي

ایستگاه راه آهن همدان 95 درصد پیشرفت دارد


فرماندار همدان با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان بسیار ناچیز است، گفت: ایستگاه راه آهن همدان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر اعتبار مناسبی اختصاص یابد می توان در هفته دولت افتتاح کرد.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان بسیار ناچیز است، گفت: ایستگاه راه آهن همدان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر اعتبار مناسبی اختصاص یابد می توان در هفته دولت افتتاح کرد.

مسلم مخفی شنبه 7 مرداد در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: با وجود اینکه دشمنان نظام و دین خدا و تشیع احمقانه و کورکورانه تلاش می کردند ایام شهادت امام حسین(ع) را کمرنگ کنند، مردم همدان نشان دادند خون خواهی مسیر سیدالشهدا(ع) هر ساله به نحو احسن انجام می شود و خوشبختانه این مراسم بدون هیچ مشکلی در سطح شهرستان همدان انجام شد.

وی با بیان اینکه بودجه شهرستان در مقابل تعداد پروژه ها بسیار ناچیز است، تصریح کرد: در قبال بودجه 236 میلیاردی شهرستان تعداد پروژه ها بسیار زیاد است به طوریکه برخی از پروژه ها در حال اضطرار است.

مخفی با اشاره به اینکه با مطالعه و تحقیق و با اولویت برای پروژه ها پول گذاشتیم و توزیع کردیم، یادآور شد: اعتبار شهرستان در سال گذشته 167 میلیارد تومان بوده که در سال جاری 41 درصد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه راه آهن همدان 95 درصد پیشرفت دارد

ایستگاه راه آهن همدان 95 درصد پیشرفت دارد