مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-22اقتصادي

ماجرای بلیت های 17 میلیونی برای زائران مشهدی سفر اربعین چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، طی روزهای گذشته با افزایش تعداد متقاضیان سفر اربعین، خبرهایی از قیمت های بالای برخی پروازها در مسیر مشهد به نجف یا بغداد متتشر و خبرساز شد.

روز گذشته دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در مصاحبه ای از کمبود بلیت های پرواز مسیرهای پرتقاضای اربعین حسینی خبر داد و گفت: در حالی که قیمت مصوب بلیت های پروازی مشهد به نجف 9/5 میلیون تومان تعیین شده بود، اما با واگذاری فروش تمام بلیت های اربعین به 3 آژانس در تهران، در حال حاضر پروازهای مشهد به نجف از 14 تا 17 میلیون تومان به فروش می رسد.

این در حالی است که سازمان هواپیمایی در اطلاعیه ای اعلام کرد: فروش 17میلیونی بلیت پروازهای اربعین مربوط به ایرلاین های خارجی است.

در این اطلاعیه آمده است:  طبق بررسی های به عمل آمده و پایش های سازمان هواپیمایی کشوری فروش بلیت های عتبات عالیات با نرخ های 14 تا 17 میلیون مربوط به شرکت های هواپیمایی خارجی است و این شرکت ها به صورت کانکشن مسافران را به نجف یا بغداد منتقل می کنند.

همچنین مطابق نرخ های تعیین شده، تاکنون تخلفی از سوی شرکت های هواپیمایی داخلی، با موضوعیت  گرانفروشی بلیت های بازه اربعین گزارش نشده و مواردی که از سوی شرکت هواپیمایی در سایت های مختلف نمایش شده از طریق سایت های غیرمجاز برای فروش بلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بلیت های 17 میلیونی برای زائران مشهدی سفر اربعین چیست؟

ماجرای بلیت های 17 میلیونی برای زائران مشهدی سفر اربعین چیست؟