مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-10بين الملل

هشدار یمن به آمریکا: در صورت ادامه اشغالگری، آینده مبهمی در انتظارتان است


وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در واکنش به حضور ناوگان پنجم دریایی آمریکا در آبهای منطقه ای این کشور، هشدار داد که اگر حضور واشنگتن و کشورهای غربی در این آبها ادامه داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروی دریایی دولت نجات ملی یمن امروز پنجشنبه نشستی را به ریاست محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع این کشور برگزار کرد و در این نشست آخرین رخدادهای دریایی از جمله حضور اشغالگرانه نیروهای آمریکایی و غربی در آبهای منطقه ای یمن بررسی شد.

العاطفی با بیان اینکه یمن با قدرت و اطمینان، در راستای افزایش توانمندی نظامی خود حرکت می کند، گفت: یمن تلاش می کند نیروی دریایی ضریتی داشته باشد که با قدرت هر چه تمام، حاکمیت دریایی خود را در آبهای منطقه ای اعمال کند.

شبکه خبری المسیره به نقل از العاطفی گزارش داد، نیروی دریایی و گارد ساحلی یمن باید به سطحی از قدرت برسند که بتوانند در راستای حفاظت از حاکمیت دریایی، هر عملیات نظامی را انجام دهند.

وی خطاب به اشغالگران غربی نیز گفت: به نیروهای غربی که در حال نفوذ به منطقه از جمله استانهای اشغالی [یمن] هستند، هشدار می دهیم که اگر اشغالگری آنان ادامه پیدا کند، آینده نامعلومی در انتظارشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یمن به آمریکا: در صورت ادامه اشغالگری، آینده مبهمی در انتظارتان است

هشدار یمن به آمریکا: در صورت ادامه اشغالگری، آینده مبهمی در انتظارتان است