مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-12اقتصادي

راهنمای ثبت سفارش عمده طراحی و چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی


بسیاری از شرکت ها، کارخانه جات و فروشگاهی های زنجیره ای و چند شعبه ای برای تبلیغات و افزایش برندسازی درخواست ثبت سفارش تولید و چاپ عمده نایلون تبلیغاتی و نایلکس تبلیغاتی را دارند.

- مشخصات دستگاه های چاپی موجود در خط تولید بسپارنگار چیست؟ دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز 8 رنگ عرض 150 سانتی متر دستگاه چاپ فلکسو استک عرض 4 رنگ عرض 130 سانتی متر روش های چاپی دستی و سیلک در شرکت بسپارنگار پشتیبانی می شود.

بررسی چاپ فلکسو سیلندر (چاپ نایلون بسته بندی و فروشگاهی) این دستگاه چاپی به صورت یک طرفه قابلیت چاپ روی تمام فیلم های انعطاف پذیر پلیمری و غیر پلیمری را دارد، اما در اغلب موارد برای چاپ روی فیلم های پلیمری همانند فیلم PE (رول پلی اتیلن) و فیلم های PP (رول OPP، BOPP و CPP) یا فیلم های کاغذی همانند کرافت مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های چاپی فلکسو سیلندر مرکز به صورت 1 تا 12 رنگ در سطح جهان موجود می باشد اما اغلب نمونه های موجود در ایران به صورت 6 یا 8 رنگ است.

شرکت بسپارنگار از دستگاه 8 رنگ سیلندر مرکز استفاده می کند اما برخی از همکاران دستگاه های 12 رنگ آن را هم دارند که به دلیل نبود سفارشات بیشتر از 6 رنگ در ایران کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای ثبت سفارش عمده طراحی و چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی

راهنمای ثبت سفارش عمده طراحی و چاپ نایلون و نایلکس تبلیغاتی