مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-16سياسي

4500 نفر برای طرح جوانی جمعیت در قم ثبت نام کرده اند


اداره کل راه و شهرسازی استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: در استان قم بیش از 4500 نفر در سامانه ذیل طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند که بخشی از آنان بنا به درخواست خود در اراضی 560 هکتاری پردیسان تخصیص پروژه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم پیرو انتشار خبر رتبه آخر استان قم در واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت اطلاعیه ای را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است: در کل کشور 35 اداره کل راه و شهرسازی وجود دارد که براساس آخرین گزارش از شورای ملی مسکن، استان قم رتبه 26 را کسب کرده است که این به معنای رتبه آخر نیست.

در استان قم بیش از 4500 نفر در سامانه ذیل طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند که بخشی از آنان بنا به درخواست خود در اراضی 560 هکتاری پردیسان تخصیص پروژه شده اند.

تاکنون در چند مرحله در شهر کهک (80 قطعه)، شهر دستجرد (20 قطعه) و برای خانواده های دارای سه قلو و بیشتر (9 خانواده) ذیل طرح جوانی جمعیت اراضی برگه تخصیص داده شده است.

به مابقی این افراد در شهرهای  با جمعیت کمتر از 500 هزار نفر استان به زودی اراضی مذکور  تخصیص داده خواهد شد و از این نظر با کمبود زمین در استان مواجه نیستیم.

خاطر نشان می سازد در طرح و قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به هر خانواده ای که فرزند سوم به بعد آن ها از تاریخ 24 آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4500 نفر برای طرح جوانی جمعیت در قم ثبت نام کرده اند

4500 نفر برای طرح جوانی جمعیت در قم ثبت نام کرده اند