مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-11سياسي

پشت جریان بی عفتی و بی حجابی نوعی فتنه است


پشت این جریان بی عفتی و بی حجابی نوعی فتنه است و غربی ها پشت این مسئله هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام علیرضا صفایی، امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:ائمه معصومین علیهم السلام به درستی راه سعادت را به بشریت نشان داده اند و هرکسی دوست دارد در دنیا و آخرت آبرومند باشد یک راه بیشتر ندارد و آن هم راه تقواست، یعنی دستورات خداوند را به نحو شایسته انجام دهیم که این سیره انسان های وارسته است.

وی افزود:فردا شنبه 25 محرم الحرام سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام است که به همه مؤمنین و مؤمنات تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

زین العابدین در کربلا بیمار بودند و مشیت الهی بر این قرار گرفت تا امام سجاد علیه السلام بیمار شوند تا سلسله امامت ادامه پیدا کند در کربلا یزیدیان از بس سنگدل بودند به هیچ کس رحم نکردند و امام سجاد علیه السلام در خیمه ماندند و نتوانستند پا به میدان نبرد بگذارد چون مأموریت بزرگی دیگری بر عهده داشتند.

امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: مظلومیت برای زین العابدین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها همین بس که مشاهده می کردند بدن های پاره پاره شهدای کربلا بر زمین مانده است چراکه کفار، کشته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت جریان بی عفتی و بی حجابی نوعی فتنه است

پشت جریان بی عفتی و بی حجابی نوعی فتنه است