مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-17سياسي

هاشمی: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم افزایی داشته باشند


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در نشستی صمیمی با اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم افزایی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در نشستی صمیمانه با اعضای مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، بر ضرورت هم افزایی و همراهی فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی تأکید کرد.

هاشمی در این نشست بر ضرورت تعامل با خانواده های شهدا تأکید کرد و گفت: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم افزایی داشته باشند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فراهم شدن تمهیدات مسافرتی برای 45 هزار نفر در سال گذشته گفت: اختصاص درصدی از تمهیدات برای خانواده های شهدای ارتش یک ضرورت است.

وی ضمن قدردانی از متولیان راه اندازی مجمع یادگاران شهدای ارتش، تصریح کرد: پیگیری درخواست های فرزندان شهدا را به عنوان اولویت به عهده داریم.

هاشمی با اشاره به عدم دسترسی به موضوعات و داستان های مورد نیاز برای ساخت آثار فرهنگی گفت: برخی از موضوعات مانع ساخت و تولید محصولات فرهنگی در حوزه شهدا می شوند، از این رو خواستار مطالبه گری خانواده های شهدا در معرفی نحوه سبک زندگی شان به مسئولان برای ساخت و تولید محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم افزایی داشته باشند

هاشمی: فرزندان شهدا در تولید محصولات فرهنگی هم افزایی داشته باشند