مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-22اقتصادي

تولید اپلیکیشن «همراه هوشمند والدین»


فناوران و متخصصان دانشگاه تهران موفق به طراحی و تولید اپلیکیشن «همراه هوشمند والدین» در توسعه بهینه عملکرد مغز کودکان ایرانی شدند.

- فناوران و متخصصان دانشگاه تهران موفق به طراحی و تولید اپلیکیشن همراه هوشمند والدین در توسعه بهینه عملکرد مغز کودکان ایرانی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های فناور با مشارکت و همراهی سازمان توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران موفق به طراحی و تولید همراه هوشمند والدین شدند.

این شرکت با تکیه بر این نکته حیاتی که 90 درصد رشد و تکامل مغز کودکان در 5 سال نخست زندگی شکل می گیرد، تمرکز خود را بر تکامل بهینه مغز کودکان قرار داده است.

این پنج سال طلایی و سرنوشت ساز، زمان شکل گیری و تقویت توانایی های شناختی، حل مسأله، تمرکز و مهارت های فکری و فیزیکی کودک است و پدر و مادر در این بازه زمانی نقش پررنگی دارند.

اپلیکیشن همراه هوشمند والدین با همکاری نزدیک متخصصان روانشناس، علوم شناختی و هوش مصنوعی دانشگاه تهران بازی هایی مناسب برای تکامل مغز و رشد مهارت های کودک و محتوایی علمی، مختص هر کودک و متکی بر مهارت های مناسب در زمان مناسب پیشنهاد می دهد.

هدف اصلی این اپلیکیشن توانمندسازی والدین است و می کوشد با درنظرگرفتن مشغله روزانه و فراغت محدود آن ها، بهترین و آسان ترین روش های ارتباط مؤثر با فرزند را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اپلیکیشن «همراه هوشمند والدین»

تولید اپلیکیشن «همراه هوشمند والدین»