مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-19اقتصادي

سپاه 580 پروژه عام المنفعه در اردبیل اجرا می کند


رییس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: سپاه در سنگر خدمت رسانی به محرومان بیش از 580 پروژه عام المنفعه و همگانی را در شهرها و روستاهای استان اردبیل اجرایی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس نوظهور عصر شنبه در آستانه کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل و در تشریح عملکرد کمیته روستایی و محرومیت زدایی در اردبیل اظهار کرد: این پروژه ها که به مدت 2 سال اجرایی و عملیاتی می شود، بیش از 80 میلیارد تومان منابع هزینه خواهد شد که عمدتاً مربوط به پروژه های خدمات رسانی در مناطق محروم و روستایی و به شکل فراگیر است.

وی به آبرسانی به 454 روستا به همت بسیج سازندگی خبر داد و تصریح کرد: در 291 روستا پروژه های آبرسانی به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و 112 پروژه آبرسانی به روستاها نیز تکمیل و راه اندازی شده است.

رییس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: این پروژه ها شامل خط انتقال، مخزن، ایستگاه پمپاژ، احداث 9 حلقه چاه و سایر فرآیندهای تأمین آب شرب پایدار روستایی است که در روستاهای بالای 50 خانوار در مرحله اجرا است.

نوظهور افزود: در کنار آبرسانی به روستاها در مناطق شهری نیز بهسازی چشمه ها، احیای قنات و چاه ها و بهره برداری از ذخایر آب با افزایش دبی بهره برداری بخش کشاورزی مورد توجه و دقت نظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه 580 پروژه عام المنفعه در اردبیل اجرا می کند

سپاه 580 پروژه عام المنفعه در اردبیل اجرا می کند