مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-08سياسي

امیدواریم سدهای آناهیتا و قشلاق امسال به آبگیری برسند


سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، دو سد آناهیتا (کبوترلانه) و قشلاق تا پایان امسال به آبگیری برسند.

- امیدواریم سدهای "آناهیتا" و "قشلاق" امسال به آبگیری برسند ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، دو سد آناهیتا (کبوترلانه) و قشلاق تا پایان امسال به آبگیری برسند.

رسول فرهادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر تنها دو سد در آستانه آبگیری در استان داریم، گفت: این سدها شامل سد آناهیتا (کبوترلانه) کنگاور و سد قشلاق صحنه هستند.

وی به آخرین وضعیت ساخت این سدها اشاره و اظهار کرد: سد آناهیتا در حال حاضر 81 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخشی از عملیات اجرایی آن باقی مانده که در حال انجام است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه به زودی 150 میلیارد تومان تخصیص این سد واریز خواهد شد، افزود: از این مقدار 70 میلیارد تومان از محل اعتبارات سال 1402 و 80 میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات توازن و سفر ریاست جمهوری است که امیدواریم با تزریق این اعتبارات بتوانیم این سد را به آبگیری نزدیک کنیم.

فرهادی پیشرفت فیزیکی سد قشلاق را نیز حدود 93 درصد اعلام کرد و ادامه داد: عملیات اجرایی این سد در مراحل نهایی است و آنچه که باقی مانده بیشتر کارهای تملک اراضی است و از همین رو اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم سدهای آناهیتا و قشلاق امسال به آبگیری برسند

امیدواریم سدهای آناهیتا و قشلاق امسال به آبگیری برسند