مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-24سياسي

عدم نظارت مدیران بر پرسنل ترک فعل محسوب می شود


شهرکرد_رییس کل بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: عدم نظارت درست، به موقع و دقیق مدیران بر پرسنل ترک فعل محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمدی صبح دوشنبه در جلسه با مدیران مجموعه مدیریت شهری با اشاره به ماده 101 قانون اظهار داشت: براساس این قانون کلیه اراضی دولتی مشمول ماده 101 می شوند و اگر دستگاه ها تمکین نکنند برخورد می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه سامانه ستاد افزود: دوره آموزشی با حضور مدیران این سامانه هفته آینده در شهرکرد برگزار که مسئولان سامانه ستاد می توانند جهت رفع مشکلات در این دوره شرکت کنند.

رییس کل بازرسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص حساب خیرین برای آرامستان بهشت رحمت بیان کرد: شهرداری جزو دستگاه هایی است که می تواند کمک خیرین را داشته باشند بنابراین ایجاد حساب منعی ندارد اما افتتاح حساب نباید سپرده باشد.

احمدی با بیان اینکه یکی از برنامه ها و سیاست ها در دستگاه های نظارتی حمایت از مدیران شجاع و قانونمند است، خاطرنشان کرد: مدیری که قانون را اجرا کند باید شجاع باشد و هرکجا لازم بود می توانند از کارشناسان سازمان راهنمایی دریافت کنند.

وی با اشاره به تعریف وظایف شهرداری ها در قانون گفت: مجموعه فعالیت شهرداری ها بسیار گسترده است و شکایت از شهرداری ها به مفهوم این نیست که قانون و مقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم نظارت مدیران بر پرسنل ترک فعل محسوب می شود

عدم نظارت مدیران بر پرسنل ترک فعل محسوب می شود