مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-15سياسي

لزوم مشارکت فعال سازمان های مردم نهاد برای حل چالش های فرهنگی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بر لزوم مشارکت فعال سازمان های مردم نهاد در حل چالش های فرهنگی تاکید کرد و گفت: مازندران در عاری سازی اعتیاد جزو هفت استان برتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی دوشنبه شب در جلسه فعالان سازمان های مردم نهاد موسوم به یاریگران زندگی فعال در حوزه مواد مخدر مارندران گفت: استفاده از ظرفیت شبکه گسترده سازمان های مردم نهاد تحقق سیاست های پایدار دولت در کاهش مشکلات ناشی از مواد مخدر راشتاب می بخشد.

وی افزود: ساختار مردمی سازی مقابله با اعتیاد در قالب یاریگران زندگی به فرمانداران و دستگاه های اجرایی مازندران ابلاغ شد.

وی اجتماعی سازی مبارزه با اعتیاد را رویکرد محوری دانست وافزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر مازندران از حیث عملکردی در کشور اول شد.

جانشین استاندار در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران از سازمان های مردم نهاد بعنوان حلقه های واسط بین دولت و مردم یاد کرد وافزود: سازمان های مردم نهاد خارج از بروکراسی اداری حاکم بر دستگاه های اجرایی و فرهنگی می توانند مشارکت مردمی را در امر ریشه کنی معضل اعتیاد نهادینه کنند.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای نجات زندگی معتادان مواد مخدر اظهار کرد: نجات یافتگان از شر مواد مخدر باید با کمک سازمان های مردم نهاد به دامان زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت فعال سازمان های مردم نهاد برای حل چالش های فرهنگی

لزوم مشارکت فعال سازمان های مردم نهاد برای حل چالش های فرهنگی