مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-12سياسي

لزوم تخصیص اعتبار 500میلیارد تومانی تکمیل محور لنگه - پارسیان


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس از مکاتبه با رییس محترم جمهور در ارتباط با وضعیت اسفبار و حادثه خیز مسیر بندرلنگه به پارسیان و تخصیص اعتبار 500میلیارد تومانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد جباری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از مکاتبه با رییس محترم جمهور در ارتباط با وضعیت اسفبار و حادثه خیز مسیر بندرلنگه به پارسیان (محدوده بندر بستانه - بخش شیبکوه) خبر داد و گفت؛ این محور حادثه ساز ترین محور غرب هرمزگان که ماهانه تعداد زیادی از هموطنان و همشهریان عزیزمان را به کام مرگ می فرستد.

عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه قسمت 70 کیلومتری محور فوق بخشی از مسیر 400 کیلومتری بندر خمیر به بندرلنگه و پارسیان است، یادآور شد که در دوره ی هشتم مجلس با پیگیری های انجام شده موفق شدیم یک ردیف مستقل بودجه ای در قالب احداث مسیر بندرخمیر به بندرلنگه و پارسیان در قانون بودجه سال 88 تصویب کنیم که هر ساله با پیگیری های مستمر منابعی به این پروژه اختصاص پیدا می کرد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در خانه ی ملت با تأکید بر اتمام احداث بخش عمده ی مسیر 400 کیلومتری فوق، خواستار تخصیص اعتبار جهت تکمیل قسمت حادثه خیز و خطرناک این محور از بندر بستانه تا محدوده ی بخش شیبکوه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص اعتبار 500میلیارد تومانی تکمیل محور لنگه - پارسیان

لزوم تخصیص اعتبار 500میلیارد تومانی تکمیل محور لنگه - پارسیان