مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-03سياسي

اماکن مذهبی و مساجد مازندران آماده پذیرایی از مسافران


مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: اماکن مذهبی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا های استان در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند تا مسافران بتوانند از این فضا استفاده کنند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی اصغر احمدی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در خصوص تمهیدات و اقدامات انجام شده برای تامین پایدار آب در ایام تعطیلات پیش رو با افزایش حضور مسافران، اظهار کرد: درپی افزایش دما و اطلاعیه هیات دولت مبنی بر تعطیلی روزهای پیش رو جلسه مدیریت بحران برگزار شد.

وی افزود: این اداره کل علاوه بر اینکه برای دهیاران و بخشداران دستورالعملی را صادر کرد همکاران اداره کل به صورت کشیک در سطح استان فعال هستند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران بیان کرد: در این دستورالعمل به همه دهیاران تاکید شده روستاها را مزین به بنرهای عاشورایی کرده و فضا را به شکلی در این ایام تبیین کنند تا یادآور شهادت سالار شهیدان باشد.

احمدی ادامه داد: در کنار توجه به فرهنگ عزاداری حسینی، فضاسازی لازم برای توجه مردم به بحث عفاف و حجاب در روستاهای استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اماکن مذهبی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا های استان در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن مذهبی و مساجد مازندران آماده پذیرایی از مسافران

اماکن مذهبی و مساجد مازندران آماده پذیرایی از مسافران