مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-12سياسي

فارس اولین استان کشور در اجرایی کردن طرح بهارنکو است


در اجرای طرح بهار نیکو، فارس و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان پیشتاز اجرای طرح شکل گیری ازدواج، دوام و کاهش طلاق است.

- فارس اولین استان کشور در اجرایی کردن طرح "بهارنکو" است ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: در اجرای طرح بهار نیکو، فارس و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان پیشتاز اجرای طرح شکل گیری ازدواج، دوام و کاهش طلاق است.

محمدهادی ایمانیه در جلسه ستاد استانی خانواده و جوانی جمعیت که با حضور مشاور وزیر کشور در امور اصلاح ساختار جمعیت و مدیرکل امور بانوان وزارت کشور در شیراز برگزار شد، گفت: هر کس دلش برای کشور، ریشه های کشور و اعتقادات می سوزد باید به این حوزه توجه ویژه کند.

به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های فارس، او؛ فعالیت داشبورد مدیریتی جمعیت فارس را بسیار مهم دانست و ادامه داد: امروز بحث جوانی جمعیت اولویت بسیاری از سازمان ها و وزارتخانه ها نیست و قوانینی که در این زمینه وضع می شود به مرحله اجرایی نمی رسد.

استاندار فارس اظهار کرد: در داشبورد مدیریتی جمعیت هم وظایف عمومی و هم وظایف اختصاصی دستگاه ها و سازمان های استان مشخص است که این وظایف به شکل ماهانه رصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس اولین استان کشور در اجرایی کردن طرح بهارنکو است

فارس اولین استان کشور در اجرایی کردن طرح بهارنکو است