مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 01:202023-08-07سياسي

عمره در پاییز راه اندازی می شود؟


در شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از کارشناسی برای ازسرگیری سفرهای عمره تا ماه ربیع (مهرماه) خبر داده شد.

- در شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از کارشناسی برای ازسرگیری سفرهای عمره تا ماه ربیع (مهرماه) خبر داده شد.

همچنین تاکید شد همه واحدها باید تلاش کنند تا سفر عمره در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ با اشاره به توقف هشت ساله سفر عمره، از مسؤولان حوزه حج و زیارت خواست با همکاری و جدیت برای راه اندازی عمره مقبول و در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

در ادامه رییس و معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به کارشناسی انجام شده درباره از سرگیری سفرهای عمره، اعلام کردند که راه اندازی این سفرها با شیب ملایم در اولویت برنامه های سازمان حج قرار دارد و مجموعه اقداماتی که باید در داخل و در ارتباط با شرکت های عربستانی انجام شود، درحال پیگیری است.

نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز درخواست کرد که برای راه اندازی سفرهای عمره در ماه ربیع (از اواخر مهرماه) برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمره در پاییز راه اندازی می شود؟

عمره در پاییز راه اندازی می شود؟