مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-09حوادث

لحظه نفس گیر نجات یک محیط بان (فیلم)


با توجه به صعب العبور بودن دیوارهای و صخره های وحشی در منطقه، این عملیات به سختی انجام گرفت و امدادگران پس از تحمل حدود 8 ساعت پیاده روی و صخر نوردی در تاریکی شب با ایجاد چندین کارگاه صعود بالاخره خود را به مصدوم رساندند.

-   مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات نجات محیط بان مصدوم گیرافتاده در دیواره های صعب العبور ارتفاعات منطقه آب سپاه پارک ملی دنا توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان دنا خبر داد.

کاظم فلاحی دوست گفت: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات 112 جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن محیط بانی پارک ملی دنا در نقطه ای سخت و صعب العبور در ارتفاعات آب سپاه شهرستان دنا فورا جلسه با حضور مدیرکل بحران، مدیر کل محیط زیست و معاون امداد و نجات و جمعی از اعضای ستاد بحران جهت دسترسی ایمن به مصدوم و انتقال به مکان امن تشکیل شد و بلافاصله تیم تخصصی نجاتگران کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به با هماهنگی ها لازم به  محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به صعب العبور بودن دیوارهای و صخره های وحشی در منطقه، این عملیات به سختی انجام گرفت و امدادگران پس از تحمل حدود 8 ساعت پیاده روی و صخر نوردی در تاریکی شب با ایجاد چندین کارگاه صعود بالاخره خود را به مصدوم رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه نفس گیر نجات یک محیط بان (فیلم)

لحظه نفس گیر نجات یک محیط بان (فیلم)