مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-24سياسي

برگزاری نمایشگاه «مهر ماندگار» در قزوین


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه مهر ماندگار با موضوعیت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و نهادهای فرهنگی به مدت 5 روز در استان قزوین برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه مهر ماندگار با موضوعیت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و نهادهای فرهنگی به مدت 5 روز در استان قزوین برگزار خواهد شد.

احمد خورگامی ضمن اشاره به اهمیت پرداختن همه جانبه به موضوع زیست عفیفانه، گفت: نمایشگاه مهر ماندگار با موضوعیت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و نهادهای فرهنگی، از تاریخ 2 تا 6 مرداد ماه به مدت پنج روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین حمایت از تولید ایرانی، برگزاری این نمایشگاه فضای مناسبی را برای آشنایی بازدیدکنندگان با تولیدات و محصولات حوزه عفاف و حجاب فراهم می کند و تولیدکنندگان، طراحان و عرضه کنندگان بومی به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان، این مسئول افزود: همچنین در نمایشگاه مهر ماندگار یک سالن به برگزاری حسینیه کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «مهر ماندگار» در قزوین

برگزاری نمایشگاه «مهر ماندگار» در قزوین