مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-31فرهنگي

اعتصاب بازیگران آمریکا یقه جشنواره لوکارنو را هم گرفت


«ریز احمد» که قرار بود از سوی جشنواره فیلم لوکارنو مورد تجلیل قرار بگیرد، در همبستگی با اعتصاب بازیگران آمریکا در جشنواره شرکت نخواهند کرد و حضور «کیت بلانشت» هم در هاله ای از ابهام قرار داد.

- ریز احمد که قرار بود از سوی جشنواره فیلم لوکارنو مورد تجلیل قرار بگیرد، در همبستگی با اعتصاب بازیگران آمریکا در جشنواره شرکت نخواهند کرد و حضور کیت بلانشت هم در هاله ای از ابهام قرار داد.

ریز احمد که قرار بود از سوی جشنواره فیلم لوکارنو مورد تجلیل قرار بگیرد، در همبستگی با اعتصاب بازیگران آمریکا در جشنواره شرکت نخواهند کرد و حضور کیت بلانشت هم در هاله ای از ابهام قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، با این حال این جشنواره سوییسی اعلام کرده است که اولین نمایش جهانی فیلم کوتاه دمی به کارگردانی یان مونیر دمانگ با نقش آفرینی ریز احمد همچنان طبق برنامه ریزی انجام شده در مراسم افتتاحیه برای هشت هزار نفر تماشاگر به نمایش در خواهد آمد.

دمی یک اثر تجربی است که بر موضوعات مهاجرت و هویت تمرکز دارد و ایزابل آجانی ، سهیلا یعقوب ، ساندور فونتک و سوزی بمبا نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

در همین حال، استلان اسکارسگارد که قرار بود جایزه باشگاه پلنگ لوکارنو را دریافت کند نیز در همبستگی با اعتصابات از دریافت این جایزه صرف نظر کرد اما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب بازیگران آمریکا یقه جشنواره لوکارنو را هم گرفت

اعتصاب بازیگران آمریکا یقه جشنواره لوکارنو را هم گرفت