مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-16ورزشي

هر آنچه باید درباره دوئل سرخ های فوتبال ایران بدانید


تراکتور و پرسپولیس حساس ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال را برگزار می کنند و باید چشم انتظار یک دیدار تاکتیکی و تهاجمی از سوی دو تیم باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور و پرسپولیس حساس ترین دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتبال را برگزار می کنند و باید چشم انتظار یک دیدار تاکتیکی و تهاجمی از سوی دو تیم باشیم.

هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام پنج دیدار در روز چهارشنبه پیگیری می شود که در حساس ترین تقابل تراکتور و پرسپولیس مقابل دیدگان هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه یادگارامام (ره) و میلیون ها مخاطب تلویزیونی به مصاف همدیگر می روند.

مصاف رفت و برگشت دوتیم در فصل گذشته با حکم انضباطی، بدون حضور تماشاگران برگزار شد و مطمئناً این مسابقه با استقبال هواداران پرشور تراکتور و همچنین کسانی برای تشویق پرسپولیس از تهران به تبریز سفر کردند، همراه خواهد بود.

دیدار دوتیم همواره در طول ادوار مختلف فوتبال باشگاهی ایران از جذابیت و حساسیت بسیاری برخوردار بوده و علاقه مندان به دنیای توپ گرد را به خود جلب کرده است.

شاگردان یحیی گل محمدی پس پیروزی برابر آلومینیوم اراک با یک گل در شرایطی به مصاف تراکتور می روند که بازیکنان پاکو خمس در هفته اول نتیجه خوبی را کسب نکرده و سه بر یک مغلوب سپاهان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر آنچه باید درباره دوئل سرخ های فوتبال ایران بدانید

هر آنچه باید درباره دوئل سرخ های فوتبال ایران بدانید