مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:312023-08-04سياسي

سردار فدا: افزایش نقش آفرینی مردم در اداره کشور با تنظیم قوانین حمایتی از بسیج


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جلسه مجمع نمایندگان مجلس و نمایندگان بسیج استان اظهار داشت: ما در دفاع مقدس زمینه نقش آفرینی مردم را فراهم کردیم اما بعد از دفاع مقدس هر روز نقش مردم در اداره کشور کمتر و کمتر تعریف شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مجلس باید قوانینی را تنظیم کند که نقش مردم را در تمام ارکان کشور افزایش دهد و یکی از زمینه های افزایش ارتقاء نقش مردم و سازماندهی آنها در اداره کشور تنظیم قوانین حمایتی از بسیج است.

فدا با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم گفت: در عزاداری ها و راهپیمایی اربعین می بینیم که مردم خیلی بهتر از دستگاه های دولتی عمل می کنند و دولت تنها کاری که می تواند انجام دهد تسهیلگری است و اگر این نبود نمی توانستیم سالیانه بیش از 2 میلیون زائر در اربعین حسینی را به زیارت عتبات اعزام و یا عزاداری های ماه محرم را به این عظمت برگزار کنیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در قالب قرارگاه امام حسن(ع) بودجه و امکانات خوبی را در حوزه محرومیت زدایی در استان به احداث منازل محرومین، جاده های روستایی و آبرسانی اختصاص داده است که مستلزم همکاری دستگاه های اجرایی متولی آن است، باتوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدا: افزایش نقش آفرینی مردم در اداره کشور با تنظیم قوانین حمایتی از بسیج

سردار فدا: افزایش نقش آفرینی مردم در اداره کشور با تنظیم قوانین حمایتی از بسیج