مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-14سياسي

تسلط کامل بر کلیه فعالیت های پروازی منطقه ای و فرامنطقه ای داریم


فرمانده نیروی پدافند هوایی با تأکید بر نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تأمین امنیت کشور، گفت: بر تمامی فعالیت های پروازی منطقه ای و فرامنطقه ای در هر ارتفاعی نظارت و تسلط کامل داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در سایت راداری وحدت گروه پدافند هوایی شهید یحیی پور زاهدان از بخش های مختلف این سایت راداری بازدید کرد و توان عملیاتی این یگان را در پایش مرزهای هوایی جنوب شرق کشور مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی فرد در جریان این بازدید اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن کارکنان مؤمن، متعهد، خلاق، خوش فکر، ایثارگر و متخصص در کنار دیگر رزمندگان و حافظان امنیت با طراحی، ساخت و به کارگیری انواع سامانه های پدافندی، راداری و موشکی و نیز با انجام آموزش های لازم و تمرینات متعدد، آمادگی خود را ارتقاء داده و به صورت 24 ساعته، مأموریت مراقبت و دفاع هوایی از آسمان کشور را بر عهده دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: همان گونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال های دفاع مقدس داشته است، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تأمین امنیت کشور ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلط کامل بر کلیه فعالیت های پروازی منطقه ای و فرامنطقه ای داریم

تسلط کامل بر کلیه فعالیت های پروازی منطقه ای و فرامنطقه ای داریم