مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-04سياسي

کسی که نمی تواند عهده دار نمایندگی مجلس باشد به خاطر خدا ثبت نام نکند


از کسانی که نمی توانند در حوزه نمایندگی مجلس عهده دار بار امانت باشند و وظایف محوله را آنچنان که شایسته است انجام دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه راه مزین شدن به فضیلت های اخلاقی تقوی است، اظهار کرد: از 16 مرداد پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس است، لازم است که داوطلبان، احزاب، جریانات سیاسی و طرفداران آنها مواد اصلاح شده قانون انتخابات را به دقت رعایت کنند.

وی بیان کرد: قطعا تشکیل مجلس شورای اسلامی که همه نمایندگان آن از تعهد، دانایی، توانایی آن هم در تراز انقلاب اسلامی برخوردار باشند، می تواند رشد اقتصادی و ارتقا دینی و فرهنگی برای مردم همچنین استکبار ستیزی در تقابل با نظام سلطه را به ارمغان بیاورد.

  خطیب جمعه خرم آباد گفت: نمایندگانی که بتوانند در کمیسیون های مجلس علاوه بر تعهد به آرمان ها و ارزش های اسلامی از توانایی، کاردانی، تجربه و دانش برخوردار باشند در قانون گذاری و نظارت در حد و اندازه با موفقیت عمل می کنند، همچنین پیشرفت و عدالت را برای کشور و استان خود رقم می زنند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: استان هایی که مردمش نمایندگانی را انتخاب کرده اند که از تعهد، تخصص و تجربه برخوردار باشند در پیشرفت، اشتغال عمران و آبادانی و محرومیت زدایی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که نمی تواند عهده دار نمایندگی مجلس باشد به خاطر خدا ثبت نام نکند

کسی که نمی تواند عهده دار نمایندگی مجلس باشد به خاطر خدا ثبت نام نکند